گزارش ویژه تصویری از متن و حاشیه کنسرت 15 اسفند محمد علیزاده
اهنگ زندگی
درباره وبلاگ


بزرگی میگفت راز شادکامی در این است که : به اندازه ای که تلاش کرده ایم آرزو کنیم، یا هر آرزو یی داریم ، از این به بعد به اندازه اش تلاش کنیم ..
آخرین مطالب
نويسندگان
 
 
 
                               گزارش ویژه تصویری از متن و حاشیه کنسرت 15 اسفند محمد علیزاده 
 

 

 
              کنسرت «محمد علیزاده» پرشور و قوی برگزار شد...
 

   
محمد علیزاده پس از اجرای پر طرفدارش در جشنواره موسیقی فجر (که به اذعان بسیاری از کار‌شناسان موسیقی بهترین اجرای جشنواره فجر نیز بود)، شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، نخستین کنسرت مستقل‌اش را بروی صحنه برد تا ورود رسمی‌اش به بازار کنسرت‌های پاپ را جشن بگیرد.

این هنرمند که سابقه طولانی و قدیمی‌ای در موسیقی پاپ دارد و در همه این سال‌ها بنا به دلایلی نتوانسته بود در عرصه مجاز فعالیت کند، با اجرای قطعات آلبوم جدیدش «دلت بامنه» و آثار قدیمی‌تر، نشان داد که عرصه کنسرت‌های داخلی در حال کشف ستاره‌ای جدید و پرطرفدار است که رفته رفته بیشتر و بهتر به چشم خواهد آمد.

علیزاده با «جز تو» برنامه‌اش را شروع کرد تا از‌‌ همان ابتدای برنامه‌اش، سالن را به هوا ببرد و در ادامه با اجرای قطعاتش نشان داد که اجرای پر شور‌اش در جشنواره شانسی نبوده و او ذاتا یک «stage man» است...


 

 

قطعاتی چون «دلت با منه»، «نیمه گمشده»، «این اولین باره» و گلچینی از قطعات آثار جدیدا منتشر این خواننده به همراه قطعه بی‌کلام «ساری گلین» که توسط ارکس‌تر علیزاده اجرا شد، محتوای برنامه این خواننده را تشکیل می‌داد که در بسیاری اوقات شدت همخوانی‌ها به قدری بود که ارکس‌تر با اشاره علیزاده حجم صدای ساز‌ها را پائین می‌آورد تا صدای حاضرین بیشتر شنیده شود.

نقطه اوج برنامه هم جایی بود که مردم قطعه «شهر باران» را بدون ارکس‌تر همخوانی کردند که علیزاده با دیدن این لحظه دیگر نتوانست خودش را کنترل کند و اشک بر صورت‌اش جاری شد و گفت: «خدایا شکرت...»

حاشیه‌ها:

* مدیریت و مسئولین حراست سالن نمایشگاه برج میلاد تقریبا ماهی یکبار در حال عوض شدن‌اند و همین باعث شده افرادی که شناخت درستی از مسئولین و برگزار کنندگان ندارند در بسیاری از اوقات مشکلاتی را برای برگزار کنندگان برنامه‌ها پیش بیاورند. اوج این اتفاق شب گذشته رخ داد و یکی از عوامل اجرایی در برخوردی عجیب از «صدر الدین حسین خانی» در مورد سمت و مسئولیت‌اش پرسید و این تهیه کننده خوب بازار موسیقی هم که در حال حل مشکلات اهالی رسانه‌ها برای تهیه گزارششان بود، به این رفتار واکنش نشان داد تا مشکل مدیریت سالن میلاد نمایشگاه بزرگ‌ترین دغدغه اهالی رسانه و برگزار کنندگان با سایقه باشد.
* هرمز شجاعی مهر، حمید سوریان، میلاد ترابی، یاحا کاشانی، محمد کاظمی، مجید توکلی، مهرداد نصرتی و... از جمله چهره‌هایی بودند که در سالن حضور داشتند.
* علیزاده در انتهای برنامه‌اش تشکری ویژه از «صدر الدین حسین خانی» داشت که به گفته او در روزهای سخت تنها حامی و پشتیبان‌اش بعد از خدا و پدر و مادرش، بود.
* علیزاده در اواسط برنامه‌اش، رو به حاضرین گفت: «تشکر ویژه دارم از دوستان خوبم در سایت «موسیقی ما» که اجرای جشنواره من را به عنوان بهترین اجرا انتخاب کردند و ممنونم از این همه لطفشان. نمی‌دانم کجای سالن نشسته‌اند ولی در هر حال خوشحالم از اینکه دوستان خوبی در عرصه رسانه دارم...».







 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
                                                   نظر بدهید هر نظر یک چشم نظر .......... موفق باشید

                                                             0121

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 62236
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


 گپ تو گپ

بيمه آسيا